Opisy Produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Centrum Wiedzy o eCommerce - poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

Poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

News
RSS - News

Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Bartka Kielbińskiego w Bankier.TV, gdzie opowiada szczegóły związane z Rozporządzeniem UE w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Zapraszamy również do dyskusji w tej sprawie. Będziemy starali się odpowiedzieć na wszelkie nurtujące Panstwo pytania.

OpisyProduktow.pl w Bankier.TV

Sklep Amazon.com uruchomił platformę e-commerce dla przedsiębiorstw. Zakupów można dokonywać korzystając ze swojego standardowego konta w Amazon.com.

Przy zamówieniu powyżej 50 dolarów dostawa jest darmowa, produkty objęte są roczną gwarancją. Dodatkowo - dla klientów Amazon Supply zostało stworzone osobne centrum obsługi klienta i oddzielna linia kredytowa dla przedsiębiorstw korzystających z tej usługi.

źródło: InternetStandard.pl

Amazon Supply na rynek B2B

Poszerza się zainteresowanie rynkiem e-commerce - do sprzedaży online wchodzą kolejne sieci. Od tego tygodnia można w internecie kupować produkty z oferty Leroy Merlin. Pod koniec roku w ofercie sprzedaży internetowej  Leroy Merlin ma być dostępnych ponad 40 tysięcy produktów. Czas realizacji zamówienia, mierzony od chwili dokonania zakupu wynosi obecnie 48 godzin.

Już niedługo e-sklep otworzy także Tesco - dostawy realizowane mają być w trzech warszawskich hipermarketach.

źródło: DlaHandlu.pl

Kolejne sklepy online

Czy wiesz, że prezentowane przez nas opisy mogą być dowolnie przeredagowywane na potrzeby sklepów internetowych? Dzięki temu każdy sklep może stworzyć swoją unikalną wersję opisu bazując na oficjalnych informacjach o produkcie pochodzących wprost od producenta. Unikalną treść premiuje Google, a rzetelne informacje - konsumenci. Jesteśmy SEO friendly! Pobieraj, redaguj, publikuj! Również przez API

OpisyProdukow.pl przyjazne dla SEO

Nikt nie wie jaka jest średnia konwersja w e-sklepach w Polsce. Dlatego IAB przeprowadza niezależne i anonimowe badania. Pomoże to e-przedsiębiorcom porownać swoje wyniki ze średnimi rynkowymi, a tym samym da wiedzę na temat możliwości dalszej optymalizacji ich e-sklepów. Zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Jaka jest średnia konwersja w Polsce?

Ułatwiamy e-sklepom pobieranie naszych opisów oraz zdjęć. Wystarczy zintegrować sklep z naszym API, aby bezpłatnie i szybko pobierać wybrane opisy oraz zdjęcia. Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją. Po zalogowaniu każdy użytkownik otrzyma swój unikalny klucz.

API już dostępne

E-opakowanie zaczyna się formalizować. Do tej pory w zasadzie jedyną rolą e-opakowania, było stymulowanie sprzedaży produktu. Dlatego każdy sklep mógł mieć do niego indywidualne i luźne podejście. Jednak już za kilka lat e-opakowanie będzie musiało spełniać ścisłe wymogi prawne, a e-sklepy będą za to odpowiadały.

E-opakowania regulowane przez UE!

Żywność w internecie kupują mieszkańcy dużych miast i osoby z wyższym wykształceniem - tak wynika z badań firmy PMR.

Według przeprowadzonych badań produkty spożywcze w e-sklepach kupuje co dziesiąty mieszkaniec w miastach pow. 200 tys. oraz 10 proc. takich klientów to osoby z wyższym wykształceniem.

źródło: dlahandlu.pl

 

Żywność w sieci kupuje co dziesiąty mieszkaniec dużego miasta

Firma Ruch chce uruchomić platformę handlu internetowego. Zamówione w ten sposób towary będzie można odebrać w jednym z 4,5 tys. kiosków w Polsce.

Projekt ruszyć ma w 2013 roku. Ruch ma ogromny potencjał związany z posiadaną szeroką siecią dystrybucji. Już teraz sieć posiada usługę "Paczka w Ruchu", dostępną dla klientów wybranych e-sklepów.

źródło: Puls Biznesu

Ruch robi ruch w e-commerce

Tylko 7 proc. przepytanych przez Forrester zalicza social media do pierszej trójki narzędzi najefektywniej budujących traffic do ich sklepów. Niepodzielnie króluje Google zarowno organicznie, jak i w postaci linków sponsorowanych. Zapraszamy do lektury.

Google daleko przed FB w przyciąganiu klientów