Opisy Produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Centrum Wiedzy o eCommerce - poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

Poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

News
RSS - News

Zdrowych, Wesołych i Zielonych Świąt Wielkanocnych oraz Smacznego Jajka i Mokrego Dyngusa

życzy

zespół eStoreMedia

Operator portalu OpisyProduktów.pl

Zielonych Świąt Wielkanocnych

Centrum GS1 Polska w Instytucie Logistyki i Magazynowania (ILiM) uruchomiło nowy portal produktywsieci.pl, którego partnerem jest firma eStoreMedia, właściciel serwisu OpisyProduktow.pl.

Nowopowstały portal ma na celu systematyzację tysięcy produktów z polskim prefiksem kodu kreskowego 590. Ze strony można pobrać też aplikację na telefony w systemie Android, pozwalającą na skanowanie kodów kreskowych w sklepie i automatyczne uzyskanie informacji o produkcie.

Zapraszamy do uzupełniania w bazie informacji o Państwa produktach.

 

Produktywsieci.pl - nowy portal dla e-sklepów

Wirtualna Polska uruchomiła nowy projekt e-commerce Biore.to. Jest to pierwszy  w Polsce serwis, który pozwala internautom na zakup produktów unikalnych, często z limitowanych serii, a jednocześnie jest miejscem dla promocji marek partnerów projektu.

Cechą asortymentu witryny jest zróżnicowana, szeroka oferta produktowa i cenowa – obejmująca każdorazowo kilkanaście artykułów.  Zmiana asortymentu następuje co tydzień, w środy w południe.  Dodatkowym atutem jest darmowa wysyłka towaru.

Partnerem Biore.to może zostać każdy podmiot, który w swojej ofercie posiada towary premierowe, niedostępne w sprzedaży w chwili prezentacji w serwisie.

Biore.to na WP

Według badania sklepów internetowych analizującego ceny koszyka produktowego (50 wybranych produktów z oferty sklepu) w ostatnim tygodniu nie przekracza ona nawet 270 zł. Tym samym jest to cena niższa nawet o kilkanaście złotych od stanu przedstawionego w połowie lutego.

Auchandirect.pl – jest w tej chwili najtańszym sklepem internetowym, w tym tygodniu koszyk zakupowy kosztuje tu 250,53 zł (o 9 zł mniej niż w połowie lutego, gdy zakupy kosztowały 259,66 zł).

Piotr i Paweł - wybrane 50 produktów to wydatek 269,50 zł (o 3 zł mniej niż  w połowie lutego i o ponad 8 zł mniej niż pod koniec stycznia).

Hipernet24.pl – plasuje się zaraz za Piotrem i Pawłem, tu za koszyk zapłacimy 269,51 zł (jest to o ponad 11 zł mniej względem notowań z połowy lutego i o ok. 44 zł mniej niż pod koniec stycznia 2012).

Alma24.pl – za koszyk 50 produktów zapłacimy 290,46 zł i jest to o 18 zł więcej niż w lutym.

Frisco.pl – sprzedaje koszyk zakupowy w cenie 300,38 zł i jest to skok o ok. 10 zł względem notowania z połowy lutego.

A.pl – obniża cenę koszyka o około 5 zł i tu zapłacimy za niego 309,09 zł.

Jedynka – okazała się tym razem najdroższa w tym zestawieniu, tu na zakupy 50 produktów wydamy 331,37 zł. Sklep obniżył ceny – wynik ten jest o 6 zł niższy niż w połowie lutego i o 15 zł niższy niż pod koniec stycznia 2012.

e-sklepy obniżają ceny

70 proc. użytkowników internetu deklaruje, że przynajmniej raz dokonało zakupów online - takie dane podaje Gemius w raporcie z lutego 2012 r. “E-commerce w Polsce” 2011.

Natomiast jak prognozuje TNS OBOP - połowa spośród tych, którzy nie dokonywali jeszcze zakupu w sieci, zrobi to w ciągu najbliższego półrocza.

Inną ciekawą daną jest informacja, że sprzedaż w internecie w 2011 r. sięgnęła 17 mld zł, co stanowiło 3,1% całego handlu w Polsce.

źródło: ecommerce.edu.pl

70 proc. internautów kupuje w sieci

eStoreMedia.com, operator portalu OpisyProduktow.pl przystąpił do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Przystąpienie do IAB Polska jest dla nas ważne, gdyż dzięki temu będziemy mogli promować wartości, w które wierzy firma, czyli kreowanie marki w oparciu o treści prezentowane przez eCommerce. IAB daje nam też możliwość współpracy z liderami branży interaktywnej - Wojciech Mocarski, Dyrektor Zarządzający eStoreMedia

eStoreMedia członkiem IAB Polska

Właśnie opublikowaliśmy prawie 100 opisów i zdjęć produktów marki BoboVita firmy Nutricia. Zapraszamy e-sklepy sprzedające produkty tej marki do ich bezpłatnego pobierania. Opisy są autoryzowane przez producenta, a zdjęcia w wysokiej rozdzielczości.

BoboVita w OpisyProduktow.pl

Kolejny hipermarket wprowadza centralny sklep internetowy. E.Leclerc ma uruchomić swoją platformę e-commerce w ciągu najbliższych 12 miesięcy - podał portal dlahandlu.pl. 

Obecnie E.Leclerc posiada pięć różnych e-sklepów prowadzonych w pięciu miastach Polski – każdy pod innym adresem internetowym: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie i Radomiu.

Nowa platforma sprzedażowa online zintegruje funkcjonujące już sklepy, do których dołączą kolejne. Będą one obsługiwane lokalnie, ale promowane ogólnopolsko.

- Podstawą sukcesu każdego sklepu internetowego jest software (biblioteka zdjęć i opisów produktów), kiedy jest to zrobione można z łatwością aplikować projekty w różnych lokalizacjach - mówił Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska dla portalspozywczy.pl.

Obecnie w Polsce swoje odpowiedniki internetowe mają delikatesy Alma, Piotr i Paweł, hipermarket Auchan, w marcu nową platformę e-commerce uruchomi  też hipermarket Tesco.

E.Leclerc online

Z dumą informujemy, że otrzymaliśmy list polecający od Instytutu Logistyki i Magazynowania GS1 Polska. Dodatkowo rozpoczęliśmy współpracę w zakresie wymiany baz produktów. ILIM jest instytucją odpowiedzialną za nadawanie w naszym kraju kodów EAN, prowadzi również wiele innowacyjnych projektów z zakresu eCommerce.

GS1 popiera OpisyProduktow.pl

Nexto.pl serwis z płatnymi treściami elektronicznymi wdraża możliwość kupowania jednym kliknięciem. Oczywiście wymaga to wcześniejszego zdefiniowania w systemie karty kredytowej. Życzymy powodzenia i czekamy na informacje prasowe dotyczące wzrostu sprzedaży.

Nexto.pl idzie w ślady Amazona...