Opisy Produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Centrum Wiedzy o eCommerce - poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

Poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

News
RSS - News

Google przeprowadził interwencję związaną podobno z nieuczciwą wymianą linków, co odbiło się na pozycjach porównywarek cen. Ucierpiała cała wielka trójka - Ceneo, Nokaut i Skąpiec. A czy Twój sklep nie ucierpiał?

Google zwalcza porównywarki?

Jak będzie wyglądała ewolucja eCommerce? Odpowiedź na to pytanie ułatwia nam artykuł cnet.com, który omawia nowe funkcjonalności telewizorów Samsung nadchodzących w 2012. Nie trzeba być wielkim wizjonerem, aby łatwo znaleźć rolę telewizorów z WiFi oraz możliwością odczytywania gestów w zupełnie nowym doznaniu dla e-shoppera. Siedzimy przed telewizorem, machamy palcem, a tam demonstracje produktów w HD, obracamy opakowania w 3D, słuchamy lektora... 

tvCommerce już w 2012?

Helix Ventures Partners, fundusz venture capital zarządzany przez MCI Management SA, zainwestował we Frisco.pl, lidera polskiego rynku e-grocery wśród podmiotów typu pure-player.

„Frisco.pl jest liderem polskiego rynku e-grocery i największym graczem typu pure-player. Wzorzec dla spółki stanowi notowane na giełdzie w Londynie Ocado, obsługujące terytorialnie 70% gospodarstw domowych w Anglii. Frisco wyznacza w Polsce standardy jakościowe obsługi klienta, notując nieosiągalne dla konkurencji wskaźniki. Dzięki wsparciu funduszy spółka zamierza powiększyć swoją działalność w obszarze aglomeracji warszawskiej oraz w perspektywie 2-3 lat rozpocząć ekspansję ogólnokrajową.” - powiedział Tomasz Czechowicz, prezes zarządu MCI Management SA.

Frisco.pl dokapitalizowane?

Statystyki pokazują, iż około 50% osób robiących zakupy w e-sklepach jest w danym momencie zalogowanych do Facebooka. Jest to potężna szansa dla e-sklepów, aby wykorzystywać dane z Facebooka do prezewntowania swojej oferty i w ten sposób maksymalizowania sprzedaży. O to własnie zabiega Facebook.

Czy wykorzystujesz dane z Facebooka, aby maksymalizować sprzedaż?

Już kilka sklepów w Warszawie bierze udział w pilocie projektu Sklepblisko.pl prowadzonego przez Makro Cash & Carry. Świetna inicjatywa w popularyzowaniu eCommerce w kategorii produktów spożywczych.

Sklep on-line z Makro Cash & Carry

Takeaway.com, firma pośrednicząca pomiędzy restauracjami, a głodnymi klientami zarobiła w zeszłym roku 13 milionów euro przy przychodach z zamówień około 100 milionów euro. Takeaway.com jest firmą holenderską, ale działa już w 11 krajach Europy Zachodniej i ma ambicje na dalszą ekspansję. Nie wiemy, czy w Polsce jedzenie zamawiane on-line również dobrze się sprzedaje, ale z pewnością są chętni, aby je sprzedawać i naśladować Takeaway.com. Roomservice.pl, jeje.pl, szama.pl, itd.

Jedzenie zamawiane on-line sprzedaje się

 

Omnichannel shopping to nowe pojęcie, które odnosi się do nieuniknionej przyszłości e-commerce.

Jest to nic innego jak robienie zakupów przy pomocy lub pod wplywem wielu narzędzi/nośników. Brzmi enigmatycznie? Szczegóły wyjaśnia świetny artykuł w najnowszym Harvard Business Review. Polecamy.

Omnichannel, czyli przyszłość e-commerce

Tesco Polska w końcu zapowiedziało otwarcie swojego e-sklepu w Polsce, czyli brytyjski gigant idzie śladami swoich dużych konkurentów z Francji. Przypomnijmy, że sklep internetowy Tesco w Wielkiej Brytani okazał się wielkim sukcesem - w niecały rok od otwarcia został największym "odziałem" Tesco w kraju. Trzymamy kciuki za podobny sukces w Polsce.

Tesco online w Polsce?

Procter&Gamble - międzynarodowy gigant działający na rynku produktów FMCG ogłosił 15 czerwca, że otwiera 6 sklepów na platformie Facebook. W Polsce znamy P&G dzięki takim markom jak, mi.in. Ariel, Vizir, Pampers, Always, Blend-a-med, czy Head&Shoulders. Trzymamy kciuki za dalszy rozwój rynku e-commerce! Zapraszamy do lektury pełnego artykułu na Social Commerce Today.

 

Wiodące marki inwestują w Social Commerce

Słyszeliście o nowym portalu, który ma być wielką konkurencją dla Allegro? Na rynek niedawno wszedł serwis Sprzedajemy.pl, który ma "zmienić polski e-commerce" - tak się stanie? Zobaczymy..

Więcej informacji znajdziecie na blogu Artura Kurasińskiego.

Sprzedajemy.pl - rewolucja na rynku?