Opisy Produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

API - interferjs do pobierania opisów produktów

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Katalog eSklepów - zaprezentuj swój sklep przy opisach marek, które sprzedajesz.

Centrum Wiedzy o eCommerce - poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

Poznaj nowe sposoby zwiększenia obrotów w Twoim eSklepie.

Centrum wiedzy
Walka o zakupy świąteczne trwa - sprawdź jak przygotowuje się rynek eCommerce!
Data: 2010-11-26

 

Markety walczą ze sklepami internetowymi o pieniądze na świąteczne prezenty.

Szykuje się kolejna wojna między sklepami tradycyjnymi a ich odpowiednikami w Internecie. Wygraną jest stawka 11 miliardów złotych, które w tym roku wydadzą Polacy na świąteczne prezenty. A jak Ty przygotowałeś się na walkę?

czytaj więcej na GazetaPrawna.pl >>

 


E-sprzedawcy optymistycznie patrzą w przyszłość.

Shoper  w październiku 2010 przepytał 154 właścicieli sklepów internetowych o ich najbliższe plany oraz nastroje przedświąteczne. Co roku rynek handlu internetowego w ostatnich miesiącach niezwykle wzrasta. Ten rok szykuje się podobnie, więc większość ankietowanych bardzo optymistycznie patrzy na najbliższy miesiąc i dalszą przyszłość. Czy Ty też masz takie nastawienie? 

czytaj więcej na eKomercyjnie.pl >>

 


Ranking sklepów internetowych Money.pl i Wprost.

Jak co roku dziennikarze portalu Money.pl i tygodnika Wprost wzięli pod lupę przeszło 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce. Zbadano sklepy pod kątem 60 kryteriów, które zdaniem dziennikarzy mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów. Sprawdź co nasz czeka w przyszłości!

czytaj węcej na money.pl >>

 


Dzień Darmowej Dostawy 2010 – najważniejsze pytania od sprzedawców + odpowiedzi.

Dzień Darmowej Dostawy, który organizowany jest na polskich rynku eCommerce po raz pierwszy, zbliża się coraz szybciej. Żeby rozwiać wszystkie wątpliwości i odpowiedzieć chociaż na część pytań serwis eKomercyjnie.pl przygotował zestawienie najważniejszych pytań, które pojawiają się w korespondencji od sklepów wraz z pełnoprawnymi odpowiedziami. 

czytaj więcej na eKomercyjnie.pl >>